null

#WszystkoGra, czyli kampania w ważnej sprawie

Drukuj otwiera się w nowej karcie
hasło "wszystko gra" w różnorodnych i różnokolorowych kombinacjach
Kampania #wszystkogra | Autor: Kuki Iwanski

W Światowym Dniu Walki z Depresją (23 lutego) startuje kampania społeczna „Wszystko gra?”. Jej celem jest zachęcenie do korzystania z oferty kulturalnej jako remedium na pogarszającą się kondycję psychiczną społeczeństwa. Do akcji włączają się warszawskie instytucje kultury.

Teatr STUDIO jest jednym z inicjatorów kampanii społecznej pod hasłem „Wszystko gra?”. To odpowiedź na niepokojące informacje dotyczące pogarszającej się kondycji psychicznej Polek i Polaków.

Wybraliśmy to krótkie pytanie jako hasło naszej kampanii społecznej, ponieważ wierzymy, że kultura, w której uczestniczy się na żywo, ma ogromny potencjał poprawy dobrostanu psychicznego jej odbiorców. Chcemy zmienić stereotyp mówiący, że kultura jest rozrywką elitarną i aktywnością hobbystyczną. Zamierzamy pokazać, że powinna być traktowana jako istotny czynnik poprawy stanu zdrowia psychicznego 

– mówi Natalia Korczakowska, dyrektorka artystyczna Teatru STUDIO. 

Wśród instytucji, które już dołączyły się do akcji i ją wspierają, są: Centrum Sztuki Włączającej / Teatr 21, Komuna Warszawa, Muzeum Karykatury, Muzeum Warszawy, Nowy Teatr, Teatr Dramatyczny m. st. Warszawa, TR Warszawa, Warszawskie Obserwatorium Kultury. Do kampanii mogą dołączać kolejne instytucje kultury oraz osoby związane z kulturą.   

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.wszystkogra.com i w mediach społecznościowych pod hasztagiem #wszystkogra